tisdag 12 maj 2020

Proportioner....

...är spännande inom en massa olika områden, och när man, som i just mitt fall, är van att cykla långt och ibland ganska snabbt tappar man lätt de ibland, ofta helt omedvetet ska jag säga till mitt försvar.
Och oftast är det väl(?) någon annan som medvetandegör det åt en. 

Som igår när jag egentligen helt utan att reflektera säger ”Tja 35 km/h kan man ju hålla väldigt länge om man är ett gäng cyklister som hjälps åt.....”.
”Fråga mig om man kan det” var det reptilsnabba svaret från Veronika bredvid i soffan....”Fråga MIG om man kan det!!”. 
Aldrig fel med ett wake-up call för en cykelnörd som en annan.

(Men jag lovar, man kan faktiskt cykla väldigt långt, väldigt länge...när man har starka kompisar som orkar släpa på en sista halvan).







1 kommentar:

  1. Jag tror dig utifrån dina förutsättningar...just nu är det inte där jag är. Men vi kommer komma långt ��������‍♀️����‍♂️

    SvaraRadera