måndag 8 juni 2020

Ett (livsviktig) inköp

Ja det är en sak som jag suktat barnsligt efter sedan en lång tid men som varit slutsåld på de web- och fysiska butiker jag kollat runt på.
Så döm om min förvåning när vi helt av en tillfällighet tittade in på Vildland här i Borås i lördags, där jag för övrigt var ca en vecka innan och kammade noll, och där i hyllan står den....VATTENRENAREN!!

Vi kommer inte cykla i alldeles obebodda trakter i USA så helt ok vattenkvalitet kommer antagligen för det mesta finnas att tillgå, men ”better safe than sorry”. Vatten vill/måste vi alltid ha tillgång till oavsett.
Även om det inte är ett akut inköp att göra kunde jag inte släppa den ifrån mig...så...nu är det typ ”bara” flygresan kvar att ordna...när nu det kan tänkas bli tillgängligt och öppet att fara och flyga igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar